REDUCERI mari la Kurtmann

0 Comments

      Kurtmann este foarte generos in aceasta perioada si ne pune la dispozitie o serie de reduceri .
Aici puteti vedea toate reducerile CLICK AICI.

Eu am selectat cateva produse pentru a nu mai sta voi sa le cautati.

1. O curea roz inchis cu catarama. Lungime 80cm.Are o reducere de la 24,90 lei la 4,98 lei
   O puteti purta cu o rochita alba lejera.

   CLICK AICI pentru detalii/ cumparare.





2. Bluza ZARA Dante Red. Bluza rosie cu maneci lungi, croi simplu, dungi negre, croi simplu, decolteu rotund si aspect stramt.Are o reducere de la 54,90 lei la 10,98 lei.
  Eu as purta manecile rasfrante, merge cu o pereche de blugi sau cu fusta.
  Eu zic ca este la un pret ridicol de mic si merita cumparata.


CLICK AICI pentru detalii/ cumparare.






3. Colier Pull and Bear Board Colors.Are un aspect vesel si o reducere de la 39,90 lei la 7,98 lei




CLICK AICI pentru detalii/ cumparare.












4. Colier Pull and Bear Wendy Purpl.Reducere de la  24,90 la 4,98 LEI

CLICK AICI pentru detalii/ cumparare.










5.Fusta Bershka Margot Dark Gree. Reducere de la  39,90 la 27,93 LEI
 Imi plac foarte mult fermoarele de pe margini.

CLICK AICI pentru detalii/ cumparare.








6. Inel Pull and Bear Stai Golden.Reducere de la 9,90 la 4,90 LEI

 CLICK AICI pentru detalii/ cumparare.


You may also like