Aparitii noi in randul tenisilor!

0 Comments

        Dat fiind faptul ca cei de la Converse Romania au anuntat astazi ca detin modele noi la preturi accesibile m-am gandit sa scriu despre asta. Sa facem o mica introducere: Converse Romania se ocupa cu comertul online de tenisi Converse, acestia nu sunt originali, sunt doar o replica, acest fapt permite achizitionarea lor la un pret mult mai mic.

Acesta este site-ul : Converse Romania
Acum despre tenisi: Ceea ce imi place mie este ca sunt modele simple care dau bine cu orice. In ultimul timp imi este din ce in ce mai greu sa gasesc modele care sa nu aiba paiete, tinte, flururasi, sclipici, imprimeuri, etc. Nu zic ca tenisi cu imprimeuri, tinte, paiete etc. nu imi plac :)) (arata foarte bine pe tinute izolate) , dar pur si simplu imi doresc o pereche simpla care sa mearga cu orice. Dupa cum puteti vedea, au un aspect profesional si ceea ce ma intereseaza in primul rand la o pereche de tenisi, si anume forma de la calcai, este cat se poate de ok si eleganta, fara sa iasa in evidenta sau sa fie reprezentata de o curba brusca care scoate calcaiul in evidenta intr-un mod agresiv.


       Daca nu va incanta nici aceste preturi care sunt mai mici decat cele la tenisii originali, puteti sa aruncat un ochi la modelele cu preturi excesiv de mici de pe acest site: sandaleromane.ro , pe mine una nu ma incanta foarte tare forma de la calcai dar, preturile sunt mai mult decat accesibile, parca ar zice "Ia doua perechi !", culorile sunt variate, daca nu va deranjeaza forma de la spate, atunci sunt modelele perfecte.In schimb, la modelele joase nu este o problema pentru ca tenisul se termina fix deasupra de calcai.



      Mie una mi se par foarte draguti cei de la Converse, dar cred ca o sa ma rezum la niste tenisi ceva mai ieftini, asa ca pentru vara :)), o sa va tin la curent cu alegerea facuta.

   Pe data viitoare <3 <3 !!



You may also like