Cum sa iti faci un model cu oja intarita

0 Comments


Tutorial :

               Aseara cand imi faceam ordine la sticlutele de oja am gasit-o pe cea galbena si am vazut ca nu mai era buna , s-a intarit si nu mai poate fi intinsa pe unghie. Eram pregatita sa o arunc cand mi-am dar seama ca poate totusi e buna la ceva , ea nefiind intarita de tot.



          Atunci mi-a venit ideea sa o folosesc la ceva si am realizat modelul de mai sus . Este foarte usor de facut si rapid .
          La inceput am realizat un model simplu , french cu buretele care este un model elegant si atrage priviri ; apoi am adaugat niste linii galbene care le putem aseza cum dorim noi , si acest model atrage priviri , insa este ceva mai incarcat si nu este la fel de elegant ca si primul .Mie imi place deoarece arata diferit fata de modelele care le intalnim la toate fetele , este interesant , seamana cu o pictura abstracta si ne da posibilitatea sa ne punem imaginatia la treaba.
               Nu uitati sa dati un strat de lac inainte si dupa (inainte pentru a pune baza modelului si a proteja unghia ; dupa pentru a fixa modelul si a-i da durabilitate in timp <3 eu nu am mai dat din lipsa de timp ;) 




You may also like