Despre

0 Comments

Ce si cum ?
         Buna ! Eu sunt Pati , iar tu te afli pe blogul meu. Iti urez un calduros Bun Venit ! Daca ai mai intrat pe acest blog, ai vazut cu siguranta ca este un loc unde poti gasi informatii despre moda , sfaturi si multe poze concrete cu outfit-uri si naildesign care au rolul de a te ajuta pe tine sa faci alegerile potrivite.

De unde a inceput totul?
          Acest blog l-am facut initial pentru a primi o nota la scoala , apoi , cand am vazut cum sta treaba cu blogging-ul a inceput sa-mi placa foarte mult urmand ca mai apoi sa-mi aleg o nisa si sa schimb numele blogului in Picaturi De Stil.

De ce Picaturi De Stil?
           La inceput nu stiam ce nume se potriveste mai mult cu postarile pe care urmeaza sa le fac.Voiam sa fie ceva nou , ceva original, dar care sa sune bine .Nu stiam ce sa aleg dar stiam ce vreau sa transmit :sfaturi despre stil. Am asociat sfaturile cu niste picaturi de ploaie , pentru ca asa cum picaturile cad treptat pe pamant asa vor veni si sfaturile mele despre moda treptat in doze mici prin postari.

Care este scopul blogului ?
       Scopul este de a te ajuta sa iti gasesti propriul stil printre modelele pe care ti le voi arata si sa te ajut atunci cand esti in pana de idei si ai urgenta nevoie de un outfit fresh.
  
      Daca esti interesat si vei urmari postarile mele vei aduna o multime de picaturi de stil care te vor ajuta sa arati ca la carte.

P.S. Te rog sa lasi comentarii cand ai ceva de zis ,ma vor ajuta sa stiu ce iti doresti tu sa scriu si sa imi imbunatatesc blogul.


You may also like